دعوت مدیرکل حفظ آثار زنجان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس 

مدیرکل حفظ آثار زنجان از مردم همیشه در صحنه استان زنجان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 04April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ، مردم شریف زنجان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز قدس، میراث گران ‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.   

حقیقت این است که جنایات رژیم آدم‌کش صهیونیستی در فلسطین و خصوصا در غزه و جنایات تروریست‌های اجیر شده در عراق، سوریه و یمن همگی مجموعه‌ای بهم پیوسته از مکر و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکای جنایت کار است که به خیال خام خود می‌خواهند ملت‌های مسلمان را تسلیم خواسته.های نامشروع و شیطانی خود نمایند. 

ملت‌های مسلمان به یاری پروردگار و در سایه هوشیاری و بیداری اسلامی، تمام این توطئه‌ها را خنثی و از این مصائب و مشکلات فرصتی برای قوی‌تر شدن خواهند ساخت و هر روز عرصه را بر سردمداران استکبار و رژیم صهیونیستی تنگ‌تر خواهند کرد. 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از مردم شریف استان زنجان دعوت می‌نمایم در راستای حمایت از حقوق تاریخی ملت فلسطین و کرامت انسانی آنها و همچنین افشای نقشه‌‏های شوم رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بطور گسترده مشارکت نمایند تا پیام ملت ایران در دفاع از ملت مسلمان فلسطین در منطقه و جهان طنین‌انداز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها